Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь
щоб мати доступ до контенту та обговорень.

Запитання:

Доброго дня! Наша громада сформована Кабінетом Міністрів України у розпорядчому порядку. Старостинських округів у нас не має. У рішенні про призначення старости вказано «Затвердити на посаду старости села Трипутня, села Вільне, села Грані Дубровицької міської ради VIІІ скликання». Як правильно у заповіті вказати:
- місце складення заповіту (яке село зазначати);
- де зберігається другий примірник заповіту (у справах старости чи виконавчого комітету міської ради);
- як правильно зазначити посадову особу ( староста міської ради чи староста сіл Трипутня, Вільне…). Дякую!

При зазначенні місця вчинення нотаріальної дії посадова особа ОМС має керуватися розділом II. Загальні правила вчинення нотаріальних дій, визначених Порядком вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування (затверджений наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2011  № 3306/5). Зокрема, у пункті 2.1. сказано: " Нотаріальні дії вчиняються в приміщенні органу місцевого самоврядування. В окремих випадках, коли фізична особа не може з'явитися в зазначене приміщення, а також коли того вимагають особливості вчинюваної нотаріальної дії, нотаріальні дії можуть бути вчинені поза вказаним приміщенням. Якщо нотаріальна дія вчиняється поза приміщенням органу місцевого самоврядування, то в посвідчувальному написі на документі і в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій записується місце вчинення нотаріальної дії із зазначенням адреси, а також причини, з якої нотаріальна дія вчиняється поза приміщенням органу місцевого самоврядування (наприклад: "У зв'язку з хворобою заповідача заповіт посвідчено за адресою: село Жовтневе Переяслав-Хмельницького району Київської області, вул. Шкільна, 3, кв. 8").".

У Розділі III. Правила вчинення окремих видів нотаріальних дій, визначених Порядком вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування (затверджений наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2011  № 3306/5)  у підпунті 1.2. пункту 1 зазначено: " 1.2. Заповіти подаються посадовій особі органу місцевого самоврядування не менше ніж у двох примірниках, один з яких залишається у справах органу місцевого самоврядування.". Тому, питання про залишення старостою другого примірника заповіту у себе в офісі чи передачу до виконавчого комітету має вирішуватися відповідно до того порядку, як це традиційно здійснюється у вашій громаді.

Що стосується зазначення назви посади старости у заповіті, то вона має бути такою самою як її прописали у відповідному рішенні ради про затвердження старости.

Цитування, копіювання окремих частин тексту, републікація, передрук чи будь-яке інше поширення розміщеної тут інформації можливе тільки з письмової згоди власника веб-сайту.