Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь
щоб мати доступ до контенту та обговорень.

Запитання:

Після одного семінару вирішив перевірити, що входить до тексту Положення про старосту, яке нам перезатвердила рада. Виявилося, що там, як Ви казали пане Олександре, продубльовано із закону повноваження старости, продубльовано частково питання трудового розпорядку та дещо інше. Одним словом, збірна солянка, користі від такого положення нуль цілих нуль десятих. Підкажіть, чи не передбачається у новому законі про місцеве самоврядування вказати, що обов'язково має бути в цьому документі? 

До проекту нової редакції закону "Про місцеве самоврядування в Україні" включили норму, яка визначила, що рада громади затверджує Положення про старосту, яким визначається порядок організації його роботи, завдання і порядок звітування. Як ми бачимо, це трохи більше, аніж зазначено у чинній редакції частини 3 статті 54-1. Втім, цього у майбутньому може бути цілком достатньо, бо решту речей у службовій діяльності старости має деталізовувати Посадова інструкція старости. До речі, нормативні вимоги до її розроблення для посадових осіб місцевого самоврядування потребують певних змін в частині внутрішньої структури та суб'єкта затвердження. Сьогодні Посадову інструкцію старости як і інших посадових осіб має затверджувати голова громади своїм розпорядженням, хоча це мав би робити щонайменше виконком як колегіальний орган, а можливо навіть й рада громади.

Цитування, копіювання окремих частин тексту, републікація, передрук чи будь-яке інше поширення розміщеної тут інформації можливе тільки з письмової згоди власника веб-сайту.