Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь
щоб мати доступ до контенту та обговорень.

Запитання:

Після приєднання сіл та перейменуванні селищної ради (зміна району) Статут затверджують у новій редакції на сесії ради. Чи потрібно його десь реєструвати? Як правильно назвати Статут селищної ради чи Статут селищної територіальної громади? 

Статут повинен мати назву, похідну від найменування територіальної громади. Наприклад, якщо громада має найменування "Нижньогорівська сільська територіальна громада", то статут матиме назву "Статут Нижньогорівської сільської територіальної громади".

Що стосується реєстрації статуту територіальної громади, то після його затвердження радою, статут підлягає обов'язковій державній реєстрації у територіальному органі Мін'юсту, тобто районному управлінні юстиції. Процедуру реєстрації та перелік документів, які для цього подаються визначено Положенням про державну реєстрацію статутів територіальних громад, з чинним текстом  якого можна ознайомитися за цим посиланням:   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1150-98-%D0%BF#Text

  • Чи потрібно перед затвердженням Статуту на сесії ради попередньо його обговорювати протягом 30 днів?

    • Адміністратор 19.10.2021 - 10:22

      Статут територіальної громади не потрібно приймати за процедурою, яка передбачена для регуляторного акту, оскільки такий документ не регулюватиме господарські відносини (принаймні не повинен цього робити).

Цитування, копіювання окремих частин тексту, републікація, передрук чи будь-яке інше поширення розміщеної тут інформації можливе тільки з письмової згоди власника веб-сайту.