Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь
щоб мати доступ до контенту та обговорень.

Запитання:

По новому адміністративному устрою наша громада перейшла з одного району в інший. Старостам сіл, які приєдналися після виборів 25.10.2020 року до громади виготовили печатки, де вказали новий район. Але печатки старостам не передаються, доки на всіх печатках громади не будуть внесені зміни. Чи потрібно було в печатці змінювати район, чи краще взагалі не вказувати район? 

Напис на печатці старости має відповідати рішенню ради про затвердження зразків описів печаток і штампів. Якщо у такому рішенні вказано про район, то відомості про нього мають бути обов'язково зазначені на відповідних печатках.    

  • Так як громада увійшла до іншого району, було прийняте рішення вказати на печатках новий район (затвердженні зразки описів), але коли стало питання про печатки самої ради, нам рекомендують залишитися з тими печатками, що в нас є або не вказувати район. Постає запитання: як бути, якщо в печатках старост новий район, а в печатках громади колишній. Підкажіть будь ласка, як бути громадам (стосовно печаток), в яких змінився район. Заздалегідь вдячна за інформацію.

    • Адміністратор 11.01.2021 - 17:01

      У старост мають бути печатки із зазначенням району, в якому реально знаходиться громада. Це ж саме має бути зроблено й щодо печаток ради. Простими словами, на печатках органів і посадових осіб місцевого самоврядування мають бути зазначені чинні найменування рад, а також відповідних складових адмінтерустрою (район та область).

  • Дякую за роз’яснення.

Цитування, копіювання окремих частин тексту, републікація, передрук чи будь-яке інше поширення розміщеної тут інформації можливе тільки з письмової згоди власника веб-сайту.