Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь
щоб мати доступ до контенту та обговорень.

Запитання:

Якою мірою або наскільки старосту може бути залучено до підготовки проекту розпорядження сільського голови з питань, які він може додатково приймати в умовах воєнного стану? А точніше, чим може староста допомогти тому, хто в апараті виконкому буде готувати проект розпорядження? 

Допомога збоку старости може бути різною. Я маю на увазі ситуацію, коли готуватиметься проект розпорядження про вчинення тих чи інших дій, які стосуватимуться територрії відповідного старостинського округу. Це може бути:

- надання старостою вихідних даних та іншої інформації щодо населеного пункту/населених пунктів старостинського округу, які було втрачено чи з якихось інших причин відсутні в апараті виконкому;

- консультування з питань, з яких староста є найбільш поінформованою посадовою особою в громаді тощо.

Зверніть увагу на ту обставину, що тут староста має виконувати виключно допоміжну функцію. Тобто староста допомагає основному виконавцю, який традиційно готує проекти розпорядження або посадовцю, якому було доручено підготувати проект відповідного розпорядження.

Бажано, щоб такий формат комунікації охоплювався відповідною посадовою інструкцією старости. Якщо посадова інструкція старости відсутня, то це не означає, що староста має право ігнорувати відповідні запити від посадовця апарату виконкому, який готує проект розпорядження сільського голови. За будь-яких обставин староста має докласти необхідних зусиль, які випливають зі змісту його/її повноважень, для того, щоб ті питання, які стосуються жителів ввіреного старостинського округу були якомога швидше і достатньою мірою вирішені. А для цього потрібно буде старості належним чином посприяти усіма наявними у нього/неї засобами.

Цитування, копіювання окремих частин тексту, републікація, передрук чи будь-яке інше поширення розміщеної тут інформації можливе тільки з письмової згоди власника веб-сайту.